ІПМ НАНУ ім. І.М.Францевича
 

ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВА ім. І.М. Францевича НАНУ,  м. Київ Н А К А З від «14» квітня 2022 року  «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»

15.4.2022 Новини ІПМ

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ
ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВА
ім. І.М. Францевича
м. Київ
Н А К А З
«14» ____квітня_____2022 року
Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану
Враховуючи зменшення базового фінансування НАН України і відповідно всіх інститутів Академії, призупинення фінансування цільових програм НАН України та проектів Національного Фонду Досліджень України, а також суттєве зменшення надходжень до спеціального фонду Інституту, керуючись вимогами Закону України “Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану” № 2136-ІХ, нормами частини третьої статті 32 Кодексу законів про працю України, з метою забезпечення сталого функціонування Інституту проблем матеріалознавства ім. І.М. Францевича НАН України (далі Інститут)
НАКАЗУЮ:

 

1. Скоротити фонд заробітної плати кожного підрозділу  Інституту за базовим фінансуванням на 10 %. Планово-виробничому відділу довести до керівників підрозділів Інституту скореговані обсяги фінансування за статтею «Заробітна плата».
2. Для наукових співробітників продовжити дистанційний режим праці, забезпечивши обов’язкову постановку задачі від керівника відділу та звіт кожного співробітника за виконаний об’єм робіт та отримані результати.
3. Інженерно-технічні та допоміжні співробітники відділів, які не мають можливості виконання своїх посадових обов’язків при дистанційниому режимі праці, переводяться на режим простою не з вини працівників. На час простою згідно статті 113 Кодексу законів про працю України та Постанови Кабінету міністрів України від 07 березня 2022 р. № 221, співробітникам нараховується заробітна плата в розмірі не менше 2/3 встановленого працівникові посадового окладу.
4. Працівників, які не виходять на зв’язок з Інститутом і місце знаходження яких не відоме, тимчасово не табелювати із формулюванням «Інформації про місце перебування немає».
4. Зупинити нарахування та виплату надбавок за складність та напруженість виконання робіт для всіх категорій спвробітників та виплату заробітної плати за роботу за сумісництвом для всіх категорій співробітників інституту.
5. Керівникам відділів внести та узгодити з планово-виробничим відділом відповідні зміни у штатному розписі Інституту. При визначенні скорегованих розмірів виплат заробітної плати кожному із співробітників відділу, рекомендується звернути особливу увагу на доцільність максимальної фінансової підтримки молодих співробітників, які не отримують пенсійні та інші соціальні виплати.
6. Керівникам науково-технічних, науково-організаційних відділів, відділу з бухгалтерського обліку та звітності, відділу кадрів та юридичної служби Інституту визначити список співробітників, які продовжують працювати в дистанційному або штатному режимі праці. Для інших співробітників вказаних підрозділів оголосити простій не з вини працівників з  нарахуванням їм заробітної плати в розмірі не менше 2/3  встановленого працівникові посадового окладу.
7. Науковим співробітникам інституту, які знаходяться в закордонних наукових відрядженнях за рахунок сторони, що приймає та наукових стажуваннях на умовах забезпечення їх заробітною платою стороною, що приймає, нараховувати заробітну плату із розрахунку один робочий день на тиждень.
8. Керівникам структурних підрозділів інституту в термін до 19.04.2022 р. надати списки співробітників відділів за формою згідно Додатку до Наказу з урахуванням 10 %-го зменшення загального фонду заробітної плати відділу.  
9. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. директора Інституту
академік  НАН України                                                   Сергій ФІРСТОВ